Medewerker personeelszaken
Functie omschrijving
- Ondersteunen directeur PZ bij alle voorkomende werkzaamheden.
- Assisteren bij de werving & selectie; sporadisch voeren van sollicitatiegesprekken.
- Opstellen arbeidsovereenkomsten.
- Samenstellen en up-to-date houden personeelsdossiers; personeelsmutaties.
- Aanspreekpunt voor alle werknemersvragen m.b.t. salaris, verlof, cao e.d.;
- Ziek- en herstelmeldingen, ziekteverzuimbegeleiding Contacten onderhouden met Arbodienst/UWV.
- Plannen en organiseren opleidingen en nascholing (Code 95, ADR, Hijsbewijs etc.).
- Verantwoordelijk voor alle administratieve werkzaamheden op de afdeling PZ, onder andere correspondentie, bekeuringen, motorrijtuigenbelasting.
- Controleren en registreren overuren.
- Leveren van maandelijkse rapportage ten aanzien van verlof, verzuim en overuren t.b.v. de salarisadministratie.
- Plannen en organiseren van keuringsafspraken (CBR, Pago chemie).
Functie eisen
- Opleiding op MBO-/HBO niveau (liefst richting arbeidsvoorziening & personeelswerk).
- Ervaring op een afdeling personeelszaken.
- Kennis van de Wet Verbetering Poortwachter.
- Accuraat.
- Goede mondelinge- en schriftelijke vaardigheden.
- Initiatiefrijk.
- Zowel zelfstandig als in een team kunnen werken.
Bedrijfsprofiel
Onze opdrachtgever is een familiebedrijf en gespecialiseerd in regionaal transport in de wegenbouw. Binnen het bedrijf is veel oog voor kwaliteit en welzijn van medewerkers. Dit zie je onder andere terug in het gebruikte materieel maar vooral ook in de manier waarmee men met elkaar om gaat. Men is trots op het bedrijf en de belangrijke positie die het in neemt in de markt.
Arbeidsvoorwaarden
- Full-time dienstverband
- Goede beloning en voorwaarden marktconform
- Mogelijkheid tot het volgen van opleidingen
Locatie
Publicatiedatum
Contactpersoon
- Noord-Holland
- Zuid-Holland
- HR
- Vast
- MBO
- HBO